Sí al Tancament Vial / Els carrers per les persones

Alguns veïns i veïnes de la Vila de Gràcia celebrem la iniciativa de pacificar el trànsit i recuperar l’espai públic per a les persones. El tancament vial d’alguns carrers ens permetrà passejar amb més tranquil•litat, acompanyar les nostres criatures sense patir pels cotxes, o anar de compres per les botigues del barri sense fer ziga-zagues impossibles. Si hi esteu d’acord, us convidem a fer sentir la vostra veu. Aquest blog és casa vostra!

SUBSCRIU-TE A LA LLISTA DE DISTRIBUCIÓ  escriu la teva adreça  i fes clic sobre la imatge                                                                                                                                                                                                                                             SÍ AL TANCAMENT VIAL ha rebut més de 1.000 visites. Gràcies a tothom !

dijous, d’octubre 27, 2005

Nois,

Em sap greu dir-vos que la idea va ser MOLT BONA, però l'èxit
bastant nul.

Aquest matí havíen netejat, curiosament,tots els carrers on
havíem pintat les xerranques.
La de Rius i Taulet tant xula a davant del Districte, el Ricard
Martínez ja no la veurà perquè està esborrada i jo en vaig fer
3 més al voltant de la plaça que ja no hi són.

La de davant de casa meva tampoc hi és i us asseguro que el meu
carrer, no el reguen qüasi mai!!!! Això ha estat un
complot!!!!!!!

Bé, diverit va ser-ho, però hem de pensar en coses més
contundent i no tant efímeres, O.K?

Tenim tot un pont per anar pensant!!

Petons i MOLT BON PON A TOTS!!!